bezorgen en montage keuken

Werken bij

Werken bij Alert Logistiek B.V.? Dat kan! Alert is een onderneming die gespecialiseerd is in logistieke dienstverlening op maat en zich om die reden ook onderscheidt van de concurrent. Wij verzorgen meubeldistributie, montageservice, express diensten, opslag en magazijnbeheer.

Alert is een dienstverlener die logistieke vraagstukken uit handen neemt. Verspreid over het land vervoeren en installeren onze mensen goederen voor grote retailers, kleine bedrijven en particulieren. Vanuit ons kantoor in Vianen sturen wij onze chauffeurs, monteurs en koeriers eropuit om bedrijven en particulieren te helpen hun bestellingen te verplaatsen en installeren: van klein en fijn tot groot en onhandig.

Het is onze missie om logistiek zo slim, simpel en duurzaam mogelijk te organiseren. Zo zorgen we ervoor dat bestellingen door het hele land snel en veilig worden geleverd. Wij nemen alle logistieke zorgen over van de klant, inclusief montage en afvoer van oude goederen.

Bedrijfsprofiel
Onze bedrijfscultuur wordt gekenmerkt door een informele sfeer, met een resultaatgericht beleid, waarbij onze mensen belangrijk zijn in de organisatie. Alert is ISO 9001 en 14001 gecertificeerd waarmee wij duidelijk willen profileren dat wij onze kwaliteit van dienstverlening bewaken en vooral willen verbeteren.
Wij zijn een flexibel bedrijf ten aanzien van de wensen van onze klanten die, zoals dat in onze ogen hoort, koning zijn. Wij verwachten van onze mensen correct gedrag t.a.v. onze klanten en medewerkers.

Proces en kwaliteitsmanager

Wat ga je doen

De proces en kwaliteitscoördinator zorgt voor de coördinatie tussen mensen en systemen om de kwaliteit van een proces, eindproduct, service of organisatie te optimaliseren. Vooral om fouten te voorkomen en onze service te verbeteren.

  • Opstellen normen en verbeteringen omtrent klanttevredenheid;
  • Rapporteren (meten en analyseren) klanttevredenheid;
  • Rapporteren (meten en analyseren) kwaliteit charters;
  • Beoordelen charters;
  • Opstellen plan van aanpak voor uitvoering wekelijkse controles;
  • Behandelen klachten en afwijkingen;
  • Beheren kwaliteitsmanagement systeem;
  • Doorvoeren verbeterpunten;

Wat neem je mee?

Wij zoeken iemand die zelfstandig kan werken en toe is aan een 2e a 3e stap in zijn/haar carrière. Je werkt zelfstandig en hebt een analyserend vermogen.

  • Een opleiding op HBO-niveau en/of relevante opleiding;
  • Je hebt ervaring met klanttevredenheid;
  • Kennis en ervaring met Word, Excel en Outlook;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift alsmede een goede mondelinge beheersing van de Engelse taal;
  • Goede contactuele, sociale, mondelinge en schriftelijke vaardigheden m.b.t de verschillende relaties;
  • Grote mate van zelfstandigheid;
  • Een proactieve, servicegerichte instelling;
  • Onbesproken gedrag.

Wat bieden wij jou

  • Een dynamische baan met kans op een vaste aanstelling;
  • Een goed salaris tussen de € 3750,- en € 4250,- op basis van je leeftijd en ervaring;
  • Een leaseauto (optioneel), laptop en een telefoon;

Solliciteren
Mail je CV voorzien van korte motivatie naar personeel@alertlogistiek.nl

Magazijnmedewerker

Wat ga je doen

Als magazijnmedewerker werk je in een dynamische omgeving van logistiek en warehousing. Samen met je magazijn collega(s) ben je een schakel tussen de klant en jouw collega’s van de planning en werk je actief mee om alle in- en uitgaande goederen te verwerken.

Je werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • Het lossen van vrachtauto’s;
  • Het wegzetten van de goederen op juiste locaties;
  • Het picken van de juiste goederen en deze tijdig klaarzetten voor de chauffeurs die de goederen op komen halen;

Wat neem je mee

  • Je hebt een flexibele werkhouding;
  • Je hebt een dienstverlenende instelling, zowel naar de klant als naar de eigen organisatie;
  • Heftruckcertificaat is een pre;
  • Kwaliteit, hygiëne en veiligheid staan hoog in het vaandel en we verwachten hierin een pro-actieve houding.

Wat bieden wij jou

  • Een leuke afwisselende functie waar je jezelf echt kunt ontwikkelen;
  • Werkdagen van maandag t/m vrijdag van 7.00-16.00 uur of 8.00-17.00 uur;
  • Verschillende opleidingsmogelijkheden zowel intern als extern;
  • Een goed salaris op basis van je leeftijd en ervaring;
  • Reiskosten vergoeding.

Solliciteren
Mail je CV voorzien van korte motivatie naar personeel@alertlogistiek.nl

Chauffeur rijbewijs C

De functie
Alert Logistiek B.V. is een onderneming die gespecialiseerd is in logistieke dienstverlening op maat en zich om die reden ook onderscheidt van de concurrentie. Wij verzorgen meubeldistributie, montageservice, express diensten, opslag en magazijnbeheer.

De werkzaamheden bestaan uit de uitvoering (laden, lossen) van transporten. De standplaats voor deze functie is Amsterdam.

Wat vragen wij van jou

  • De opleidings- en ervaringseisen voor deze functie zijn:
  • Een opleiding op LBO-niveau.
  • Rijbewijs C, code 95
  • Kennis en van het wegennet.
  • De bereidheid om te werken in wisselende werktijden, weekend, avonduren en werken op feestdagen
  • Een klantvriendelijke instelling.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal.
  • Onbesproken gedrag.

Wat bieden wij jou
Een uitdagende functie binnen een professionele werkomgeving en een goed salaris.

Bedrijfsprofiel
Onze bedrijfscultuur wordt gekenmerkt door een resultaatgericht beleid waarbij wij vanzelfsprekend onze mensen niet uit het oog verliezen. Alert is ISO 9001 en 14001 gecertificeerd waarmee wij duidelijk willen profileren dat wij onze kwaliteit van dienstverlening bewaken en vooral willen verbeteren. Wij zijn een flexibel bedrijf ten aanzien van de wensen van onze klanten die, zoals dat in onze ogen hoort, koning zijn. Wij verwachten van onze mensen correct gedrag t.a.v. onze klanten en medewerkers.

Solliciteren
Mail je CV voorzien van korte motivatie naar personeel@alertlogistiek.nl

Chauffeur/bijrijder

De functie
Alert Logistiek B.V. is een onderneming die gespecialiseerd is in logistieke dienstverlening op maat en zich om die reden ook onderscheidt van de concurrentie. Wij verzorgen meubeldistributie, montageservice, express diensten, opslag en magazijnbeheer.

De werkzaamheden bestaan uit de uitvoering (laden, lossen, bezorging aan of in huis) van transporten. De standplaats voor deze functie is centraal Nederland (Utrecht en omstreken)

Wat vragen wij van jou

  • De opleidings- en ervaringseisen voor deze functie zijn:
  • Een opleiding op LBO-niveau.
  • Rijbewijs B.
  • Kennis en van het wegennet.
  • De bereidheid om te werken in wisselende werktijden, weekend, avonduren en werken op feestdagen
  • Een klantvriendelijke instelling.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal.
  • Onbesproken gedrag.

Wat bieden wij jou
Een uitdagende functie binnen een professionele werkomgeving en een goed salaris.

Bedrijfsprofiel
Onze bedrijfscultuur wordt gekenmerkt door een resultaatgericht beleid waarbij wij vanzelfsprekend onze mensen niet uit het oog verliezen. Alert is ISO 9001 en 14001 gecertificeerd waarmee wij duidelijk willen profileren dat wij onze kwaliteit van dienstverlening bewaken en vooral willen verbeteren. Wij zijn een flexibel bedrijf ten aanzien van de wensen van onze klanten die, zoals dat in onze ogen hoort, koning zijn. Wij verwachten van onze mensen correct gedrag t.a.v. onze klanten en medewerkers.

Solliciteren
Mail je CV voorzien van korte motivatie naar personeel@alertlogistiek.nl