bezorgen en montage keuken

Werken bij

Werken bij Alert Logistiek B.V.? Dat kan! Alert is een onderneming die gespecialiseerd is in logistieke dienstverlening op maat en zich om die reden ook onderscheidt van de concurrent. Wij verzorgen meubeldistributie, montageservice, express diensten, opslag en magazijnbeheer.

Alert is een dienstverlener die logistieke vraagstukken uit handen neemt. Verspreid over het land vervoeren en installeren onze mensen goederen voor grote retailers, kleine bedrijven en particulieren. Vanuit ons kantoor in Vianen sturen wij onze chauffeurs, monteurs en koeriers eropuit om bedrijven en particulieren te helpen hun bestellingen te verplaatsen en installeren: van klein en fijn tot groot en onhandig.

Het is onze missie om logistiek zo slim, simpel en duurzaam mogelijk te organiseren. Zo zorgen we ervoor dat bestellingen door het hele land snel en veilig worden geleverd. Wij nemen alle logistieke zorgen over van de klant, inclusief montage en afvoer van oude goederen.

Bedrijfsprofiel
Onze bedrijfscultuur wordt gekenmerkt door een informele sfeer, met een resultaatgericht beleid, waarbij onze mensen belangrijk zijn in de organisatie. Alert is ISO 9001 en 14001 gecertificeerd waarmee wij duidelijk willen profileren dat wij onze kwaliteit van dienstverlening bewaken en vooral willen verbeteren.
Wij zijn een flexibel bedrijf ten aanzien van de wensen van onze klanten die, zoals dat in onze ogen hoort, koning zijn. Wij verwachten van onze mensen correct gedrag t.a.v. onze klanten en medewerkers.

Alert Logistiek BV is een dienstverlener die logistieke vraagstukken uit handen neemt. Verspreid over het land vervoeren en installeren onze mensen goederen voor grote retailers, webshops en kleine bedrijven. Vanuit ons kantoor in Vianen sturen wij onze chauffeurs en monteurs er op uit om bedrijven en particulieren te helpen bij hun bestelling en montage. Het is onze missie om logistiek zo slim, simpel en duurzaam mogelijk te organiseren. Zo zorgen we ervoor dat bestellingen door het hele land snel en veilig worden geleverd. Wij nemen alle mogelijke logistieke uitdagingen over van de klant, indien gewenst, inclusief montage, afvoer van de verpakking of oude goederen.

Ons bedrijf bestaat uit jonge, enthousiaste en ervaren medewerkers. Wij zijn trots op ons gevarieerd team. Ieder van ons heeft zijn/haar eigen achtergrond, opleidingsniveau en verhaal. Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen staat bij ons hoog in het vaandel. 

Per 1 september 2022 bieden wij een afstudeeropdracht voor een HBO student technische bedrijfskunde, logistiek of sustainability.

Stage Logistiek & Recycling

Jouw stage-opdracht:
Onderzoek naar het uitrollen van een nieuwe service.

Alert Logistiek B.V. transporteert en monteert diverse meubelen en witgoed. Dit betekent dat er ook oude witgoedapparaten mee retour komen, dit zouden we ook kunnen doen voor de oude meubels. De vraag is op welke manier we dit verantwoord/circulair kunnen organiseren, waarbij de gebruikte goederen aangeboden kunnen worden recyclingbedrijven of aan reparatie bedrijven. Voor het witgoed wordt dit al gedaan, maar wellicht dat dit actiever en intensiever ingezet kan gaan worden. Daarbij dient natuurlijk ook de technische en economische haalbaarheid van de mogelijkheden te worden onderzocht en onderbouwd.

Wat neem je mee?

  • Je volgt een HBO opleiding (technische bedrijfskunde, logistiek, sustainability);
  • Je bent van september t/m december (of langer) beschikbaar voor 4 dagen per week voor deze afstudeerplek;
  • Je bent in staat een uitdagend onderzoek te schrijven waar jij en Alert wat mee kunnen bereiken.

Wat bieden wij jou

De mogelijkheid om ervaring op te doen bij een snelgroeiend organisatie die bijdraagt aan een beter milieu. Een fijne stageplaats in Vianen (Utrecht). Goede begeleiding en een vast aanspreekpunt. We hebben een open werksfeer, in een informeel team met betrokken en enthousiaste collega’s. Verder kun je rekenen op:

  • een prima bruto stagevergoeding € 400,- per maand;
  • een reiskostenvergoeding, als je niet in het bezit bent van een studentenreisproduct;
  • flexibele werktijden;
  • je krijgt veel vrijheid en verantwoordelijkheid. We staan open voor jouw initiatieven!

Interesse?

Is deze stage jou op het lijf geschreven? Ben jij de persoon die wij zoeken? Mail je CV naar personeel@alertlogistiek.nl. Geef in jouw motivatiebrief aan waar jouw interesses liggen, wat de richtlijnen zijn vanuit jouw opleidingsinstituut en wanneer je de opdracht wilt vervullen.

Wil je eerst nog meer weten? Kijk op deze website voor informatie over onze organisatie of stuur een e-mail naar Marieke Reijnen (marieke.reijnen@alertlogistiek.nl), Financieel Directeur / Duurzaam Circulair Adviseur.

Gesolliciteerd?

Binnen enkele dagen ontvang je van ons een bevestiging van je sollicitatie. Wij doen ons best om je binnen 10 werkdagen te laten weten of je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Wanneer we allebei enthousiast zijn doen we je graag een stage-aanbod. Ga je akkoord? Dan heten we je van harte welkom! 

Acquisitie op basis van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Bij Alert houden we van open en directe communicatie. Wij praten het liefst met de sollicitant zelf zonder tussenkomst van werving- en selectiebureaus of intermediairs. We besparen bureaus dan ook graag de moeite om een kandidaat voor te stellen!

Junior Accountmanager (Vianen, 36-40 uur)

Wat ga je doen?
Bij Alert krijg je veel vrijheid om te ondernemen als junior accountmanager. Dat doe je niet alleen. Bij Alert werk je samen met de commercieel manager zodat je kunt ontwikkelen tot volwaardig gesprekspartner. De inhoudelijke kennis is (nog) niet nodig, dat leren we je wel, affiniteit met de branche en oprechte nieuwsgierigheid heb je daarentegen wel nodig. Correcte vragen stellen, goede communicatie en een frisse houding helpen jou om elke klant zo goed mogelijk te ondersteunen in datgeen wat hij of zij nodig heeft.

Werkzaamheden bestaan onder meer uit:

  • Je ondersteunt de commercieel manager;
  • Je onderhoudt intensief contact met bestaande klanten;
  • Werven van nieuwe klanten;
  • Je zorgt dat je de targets voor de omzet realiseert;
  • Het bedenken van marketingactiviteiten samen met de commercieel manager;
  • Je verzamelt informatie over de markt en volgt de reacties van klanten;
  • Je kijkt waar kansen liggen voor je klanten en hoe Alert kan helpen om deze te benutten;
  • Je zorgt voor de administratieve afhandeling waaronder verwerking van e-mails, offertes, orders en contracten.

Wat neem je mee?

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau. Je hebt minimaal een mbo 4 opleiding afgerond, bij voorkeur in een commerciële richting;
  • Je bent wekelijks 36-40 uur beschikbaar;
  • Je bezit een sterke commerciële drive. Daarmee bedoelen we dat je met targets kunt werken en er alles aan doet om deze te behalen;
  • Je bent klantgericht en in staat om je goed in te leven in onze klanten en hun
    behoeften;
  • Je bent enthousiast en toont initiatief om het elke dag een beetje beter te doen;
  • Je bent communicatief sterk, zowel face-to-face als op schrift. Jij weet de boodschap over te brengen!

Wat bieden we jou?
Wij bieden je een afwisselende functie, bij een snelgroeiend en ambitieus bedrijf. Vrijheid en verantwoordelijkheid met ruimte om optimaal te presteren. Je werkt in een informele sfeer, binnen een dynamisch team met actieve en betrokken collega’s. Je begint met een tijdelijk dienstverband met de mogelijkheid van verlening bij gebleken succes.

Verder kun je rekenen op:

  • een prima fulltime bruto maandsalaris tussen de € 2.500,- en € 2.800,- afhankelijk van opleiding en ervaring;
  • een laptop en een smartphone;
  • een auto van de zaak;
  • pensioenregeling;
  • ideale stap om een top accountmanager te worden!

Solliciteren
Is je interesse gewekt? Ben jij de persoon die wij zoeken? Mail je CV voorzien van je motivatie naar personeel@alertlogistiek.nl.

Gesolliciteerd?
Binnen enkele dagen ontvang je van ons een bevestiging van je sollicitatie. Wij doen ons best om je binnen 10 werkdagen te laten weten of je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Als het eerste gesprek voor beide partijen een leuke kennismaking is, word je uitgenodigd voor een tweede gesprek.

Wanneer we na de twee gesprekken beiden enthousiast zijn doen we je graag een aanbod. Tijdens een afrondend gesprek lichten we mondeling het salarisvoorstel met de arbeidsvoorwaarden en startdatum toe. Ga je akkoord met ons voorstel? Dan heten we je van harte welkom! Je komt direct in dienst bij Alert.

Acquisitie op basis van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Bij Alert houden we van open en directe communicatie. Wij praten het liefst met de sollicitant zelf zonder tussenkomst van werving- en selectiebureaus of intermediairs. We besparen bureaus dan ook graag de moeite om een kandidaat voor te stellen!

Alert is momenteel volop in beweging, waardoor er volop kansen zijn voor onze medewerkers. Een open en informele sfeer is onze kracht. Medewerkers krijgen veel vertrouwen en eigen verantwoordelijkheid. Wil je werken binnen een gezellige en dynamische organisatie? Dan is een vacature als Magazijnmedewerker (Vianen, 32-40 uur) bij Alert zeker iets voor jou!

Magazijnmedewerker

Wat ga je doen?

Samen met je magazijn collega(s) ben je een schakel tussen de klant en jouw collega’s van de planning en werk je actief mee om alle in- en uitgaande goederen te verwerken. Je werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • het lossen van vrachtauto’s;
  • het wegzetten van de goederen op juiste locaties;
  • het picken van de juiste goederen en deze tijdig klaarzetten voor de chauffeurs die de goederen op komen halen.

Wat neem je mee?

Je hebt een flexibele werkhouding met een dienstverlenende instelling zowel naar de klant als naar je collega’s. Kwaliteit, hygiëne en veiligheid staan hoog in het vaandel en we verwachten hierin een pro-actieve houding.

Wat bieden we jou?

Wij bieden je een afwisselende functie, bij een snelgroeiend en ambitieus bedrijf. Vrijheid en verantwoordelijkheid met ruimte om optimaal te presteren. Je werkt in een informele sfeer, binnen een dynamisch team met actieve en betrokken collega’s. Je begint met een tijdelijk dienstverband met de mogelijkheid van verlening bij gebleken succes. Verder kun je rekenen op:

  • een prima bruto maandsalaris;
  • pensioenregeling;
  • werkdagen van maandag t/m vrijdag van 07.00 – 16.00 uur of 08.00 – 17.00 uur.
  • een reiskostenvergoeding conform de personeelsregeling Alert.

Solliciteren 

Is je interesse gewekt? Ben jij de persoon die wij zoeken? Mail je CV voorzien van je motivatie naar personeel@alertlogistiek.nl. 

Gesolliciteerd?

Binnen enkele dagen ontvang je van ons een bevestiging van je sollicitatie. Wij doen ons best om je binnen 10 werkdagen te laten weten of je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Wanneer we na het kennismakingsgesprek beiden enthousiast zijn doen we je graag een aanbod. Ga je akkoord met ons voorstel? Dan heten we je van harte welkom! Je komt direct in dienst bij Alert.

Acquisitie op basis van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Bij Alert houden we van open en directe communicatie. Wij praten het liefst met de sollicitant zelf zonder tussenkomst van werving- en selectiebureaus of intermediairs. We besparen bureaus dan ook graag de moeite om een kandidaat voor te stellen!

Chauffeur rijbewijs C

De functie
Alert Logistiek B.V. is een onderneming die gespecialiseerd is in logistieke dienstverlening op maat en zich om die reden ook onderscheidt van de concurrentie. Wij verzorgen meubeldistributie, montageservice, express diensten, opslag en magazijnbeheer.

De werkzaamheden bestaan uit de uitvoering (laden, lossen) van transporten. De standplaats voor deze functie is Amsterdam.

Wat vragen wij van jou

  • De opleidings- en ervaringseisen voor deze functie zijn:
  • Een opleiding op LBO-niveau.
  • Rijbewijs C, code 95
  • Kennis en van het wegennet.
  • De bereidheid om te werken in wisselende werktijden, weekend, avonduren en werken op feestdagen
  • Een klantvriendelijke instelling.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal.
  • Onbesproken gedrag.

Wat bieden wij jou
Een uitdagende functie binnen een professionele werkomgeving en een goed salaris.

Bedrijfsprofiel
Onze bedrijfscultuur wordt gekenmerkt door een resultaatgericht beleid waarbij wij vanzelfsprekend onze mensen niet uit het oog verliezen. Alert is ISO 9001 en 14001 gecertificeerd waarmee wij duidelijk willen profileren dat wij onze kwaliteit van dienstverlening bewaken en vooral willen verbeteren. Wij zijn een flexibel bedrijf ten aanzien van de wensen van onze klanten die, zoals dat in onze ogen hoort, koning zijn. Wij verwachten van onze mensen correct gedrag t.a.v. onze klanten en medewerkers.

Solliciteren
Mail je CV voorzien van korte motivatie naar personeel@alertlogistiek.nl

Chauffeur/Bijrijder (regio Vianen/Haarlem/Breda/Barendrecht/Amsterdam, 32-40 uur)

Alert is momenteel volop in beweging, waardoor er volop kansen zijn voor onze medewerkers. Een open en informele sfeer is onze kracht. Medewerkers krijgen veel vertrouwen en eigen verantwoordelijkheid. Wil je werken binnen een gezellige en dynamische organisatie? Dan is een vacature als Chauffeur/Bijrijder (regio Vianen/Haarlem/Breda/Barendrecht/Amsterdam, 32-40 uur) bij Alert zeker iets voor jou! De taken zijn divers en er is genoeg ruimte voor ontplooiing en groei. Er zijn dan ook opleidingsmogelijkheden om chauffeur op de vrachtwagen te worden.

Wat ga je doen?
Als chauffeur en/of bijrijder mag je samen met je collega’s onze klanten blij maken. Jullie zijn samen verantwoordelijk voor het correct afleveren. Vrijheid is iets wat jij waardeert en je kunt dan ook prima zelfstandig werken. Je bent het visitekaartje van Alert Logistiek en vind het dan ook geen probleem om met een glimlach bij de mensen thuis te komen en hen de services te bieden die jij zelf ook graag zou ontvangen. Werkzaamheden bestaan onder meer uit:

  • Het laden, lossen, bezorging aan of in huis van transporten.
  • Het tijdig informeren van de planner over de uitvoering van werkzaamheden en alle
    bijkomende bijzonderheden.
  • Het zorgvuldig omgaan met bedrijfs- en klanteigendommen.

Wat neem je mee?

  • Je hebt minimaal 1 jaar een geldig Rijbewijs B en kennis van het wegennet.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal.
  • Gemotiveerde werkhouding en bereid om te werken in wisselende werktijden, weekend, avonduren en werken op feestdagen.
  • Fysiek fit en sociaal vaardig zijn en goed kunnen samenwerken.
  • Representatief, nauwkeurig en beschikt over een verantwoordelijkheidsgevoel.

Wat bieden wij jou?
Wij bieden je een afwisselende functie, bij een snelgroeiend en ambitieus bedrijf. Vrijheid en verantwoordelijkheid en ruimte om optimaal te presteren. Je werkt in een informele sfeer, binnen een dynamisch team met actieve en betrokken collega’s. Je begint met een tijdelijk dienstverband met de mogelijkheid van verlening bij gebleken succes. Verder kun je rekenen op:

  • Een prima fulltime bruto maandsalaris, aantrekkelijke pensioenregeling en ruime opleidings- en doorgroeimogelijkheden;
  • Enthousiaste collega’s en een goed functionerend wagenpark;
  • Een zelfstandige functie (parttime of fulltime) binnen een duurzaam en succesvol bedrijf.

Solliciteren
Is je interesse gewekt? Ben jij de persoon die wij zoeken? Mail je CV (en bij voorkeur voorzien van een korte motivatiebrief) naar: personeel@alertlogistiek.nl. Heb je vakantieplannen….laat het ons weten.

Gesolliciteerd?
Binnen enkele dagen ontvang je van ons een bevestiging van je sollicitatie. Wij doen ons best om je binnen 10 werkdagen te laten weten of je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Wanneer we na het kennismakingsgesprek beiden enthousiast zijn doen we je graag een aanbod. Ga je akkoord met ons voorstel? Dan heten we je van harte welkom! Je komt direct in dienst bij Alert.

Acquisitie op basis van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Bij Alert houden we van open en directe communicatie. Wij praten het liefst met de sollicitant zelf zonder tussenkomst van werving- en selectiebureaus of intermediairs. We besparen bureaus dan ook graag de moeite om een kandidaat voor te stellen!