Werken bij

Alert Logistiek B.V. is een onderneming die gespecialiseerd is in logistieke dienstverlening op maat en zich om die reden ook onderscheidt van de concurrent. Wij verzorgen meubeldistributie, montageservice, express diensten, opslag en magazijnbeheer.

Service medewerker 24 uur per week

In een informele maar hectische omgeving ben jij de service medewerker die ervoor zorgt dat de meldingen en klachten over de geleverde diensten op de juiste wijze wordt afgehandeld. Je denkt mee over verbeteringen. In deze functie heb je veel contact met klanten, opdrachtgevers en uitvoerders.

Wat vragen wij van jou
Je werkt zelfstandig en pro actief. Je bent pas tevreden als de als de klant tevreden is. Je staat stevig in je schoenen en weet de juiste toon te raken in de communicatie met klanten, opdrachtgevers en uitvoerders. Je hebt een opleiding op HBO niveau (richting communicatie). 

Wat bieden wij jou
Een uitdagende functie binnen een professionele werkomgeving, een goed salaris en plezierige collega’s.

Bedrijfsprofiel
Onze bedrijfscultuur wordt gekenmerkt door een resultaatgericht beleid waarbij wij vanzelfsprekend onze mensen niet uit het oog verliezen. Alert is ISO 9001 en 14001 gecertificeerd waarmee wij duidelijk willen profileren dat wij onze kwaliteit van dienstverlening bewaken en vooral willen verbeteren.

Wij zijn een flexibel bedrijf ten aanzien van de wensen van onze klanten die, zoals dat in onze ogen hoort, koning zijn. Wij verwachten van onze mensen correct gedrag t.a.v. onze klanten en medewerkers. 

Solliciteren 
Mail je CV voorzien van korte motivatie naar personeel@alertlogistiek.nl

 

Zelfstandige bedrijven

Alert Logistiek zoekt zelfstandige bedrijven, bestaande uit chauffeur en bijrijder, voor het vervoer van in pakketvorm aangeleverde goederen, gericht op woninginrichting.
Liefst in bezit van eigen bestelbus, Euro 5. Omgeving Barendrecht, Breda, Eindhoven, Haarlem en Amsterdam. Neem voor nadere informatie contact op per e-mail: transport@alertlogistiek.nl