Zakelijk pakket verzenden binnen Nederland: hoe werkt dat?

24/7 express diensten, 24/7 express services

Als je een webshop of bedrijf hebt, wil je waarschijnlijk je wel eens een zakelijk pakket verzenden. Bestellingen en orders uit je webshop, leveringen uit een magazijn elders of wat relatiegeschenken met Kerstmis. En ook als je een winkel hebt, heb je af en toe een transportbedrijf nodig. Je klanten kunnen die drie-zits hoekbank namelijk meestal niet zelf direct meenemen en dus wil je die laten bezorgen. Maar hoe werkt dat eigenlijk, zo’n zakelijk pakket verzenden?

 

Een zakelijk pakket verzenden in 4 stappen

Een zakelijk pakket verzenden met Alert Logistiek is heel eenvoudig. Je kunt alles zelf online regelen. Simpel, snel en efficiënt. Het gaat als volgt:

  1. Meld je aan
    Meld je aan als zakelijke klant bij Alert Logistiek. Je ontvangt dan snel de logingegevens voor ons eigen bestelsysteem waarmee je zelf een opdracht kunt plaatsen. Gewoon online.
  2. Plaats je opdracht
    In het bestelsysteem kun je een verzendopdracht plaatsen. Vul de gegevens van je pakket in en kies zelf de plaats en tijd waar we je pakket op moeten halen en bezorgen. Ook geef je hier aan of het gaat om een spoedorder of dat je er bijvoorbeeld een aanvullende installatie- of montageservice bij wilt bestellen. Kan allemaal!
  3. Print het etiket
    Na het plaatsen van je opdracht krijg je meteen alle benodigde documentatie: de vrachtbrief, de laadlijst en adresetiketten. Print het adreslabel uit en plak ‘m op jouw zending voor een snelle afhandeling.
  4. Volg je zending & wacht tot het bezorgd is
    Ons systeem geeft je realtime updates over de status van je zending. En met het transportnummer kunnen ook je ontvangers zien hoe laat ze de bezorgers kunnen verwachten. Het tijdsblok wordt automatisch aangepast als de chauffeur vertraging onverhoopt wat later is.

 

Verzendopties

Bij Alert Logistiek krijg je een heleboel verzendopties. Je kunt eenvoudig een zakelijk pakket verzenden naar elk gewenst adres in Nederland én kiezen in welk tijdvak we je pakket moeten bezorgen. En nog beter: je kunt ook de ontvanger of je klanten zélf laten kiezen welke datum en tijd hen het beste uitkomt. Worden ze blij van. En jij weet weer zeker dat ze aanwezig zijn om je pakketje te ontvangen.

 

Eenmalig of vaker een zakelijk pakket verzenden?

Je kunt natuurlijk bij Alert Logistiek terecht als je af en toe een zakelijk pakket wilt versturen, maar ook voor structurele verzendingen ben je bij ons aan het juiste adres. Handig als je een webshop of winkel hebt en je regelmatig orders binnen krijgt. We bieden namelijk een maatwerk fulfilment service, waarmee we je nog bestellingen nóg sneller en efficiënter kunnen verwerken – gewoon vanuit je eigen systeemomgeving.

 

Kosten & tarieven

Wil je ook een zakelijk pakket verzenden? Laten we dan kennismaken! We horen graag wat je nodig hebt en adviseren je over jouw ideale verzendopties. Bel 020 311 32 40, mail naar info@alertlogistiek.nl of word direct klant en ervaar zelf het gemak van verzenden met Alert Logistiek!

 

Neem vrijblijvend contact op met Alert Logistiek