Algemene voorwaarden


Goederen die bij het transport worden aangeboden, zullen met de grootste zorg worden behandeld.

  • Zorg dat er op de afgesproken tijd iemand thuis is en voorkom zo het betalen van dubbele vrachtkosten.
  • De goederen moeten op normale wijze naar binnen gebracht kunnen worden. Het komt regelmatig voor dat goederen die thuisbezorgd worden, ter plekke niet naar binnen kunnen worden gebracht. Dit geldt met name voor matrassen, zitbanken, keukenbladen e.d.
  • Zorg ervoor dat alle obstakels, die het naar binnen of naar boven brengen van artikelen kunnen bemoeilijken, zijn verwijderd. Denk hierbij aan kastjes, schilderijen, lampen of andere voorwerpen die aan de muur zijn bevestigd. Dek parket, laminaat of erg besmettelijke vloerbedekking goed af met plastic of karton. Wij kunnen helaas geen aansprakelijkheid aanvaarden voor schades aan de hierboven
    vermeldde zaken.
  • Begane grond leveringen is op straat niveau, eventuele verhogingen of verlagingen voor de deur worden als een etage gezien, 1ste etage en souterrain zijn bij het basistarief inbegrepen.
  • Onverpakte goederen zijn helaas niet verzekerd tijdens vervoer.
  • Bij het aftekenen van de transportbon verklaar je alles te hebben ontvangen in goede staat. Na het tekenen kunnen wij helaas geen aansprakelijkheid aanvaarden voor schades.
  • Mocht er schade ontstaan zijn tijdens het transport, dan kan je tijdens kantooruren contact opnemen met het telefoonnummer wat op de transportbon staat vermeld. Wij zullen dan zorgen voor een omruiling van de beschadigde goederen.
  • Mocht je schade aantreffen na het verwijderen van de verpakking dan dien je contact op te nemen met onze klantenservice Tel. 020-3113240 / info@alertlogistiek.nl

Alvast bedankt voor je medewerking,
Alert Logistics BV


De Algemene Vervoercondities kan je hier downloaden.